28 Haziran 2012 Perşembe

HEDEFE KİLİTLEN 12 : 59


Geçen hafta pazar günü, ben ve eşim olağan sahil yolu yürüyüşümüz sırasında Nike' ın milli atlet aynı zamanda Fenerbahçe sporcusu Nevin Yanıt için düzenlediği destek koşusuna kısmen katıldık. (İtiraf edeyim: 120m koşabildim...)

Nevin Yanıt, 2012 Londra Olimpiyatları'nda 12.59 koşarak, dereceye girmek istitor.  2 yıl önce antrenörümün telefon numarasının son 4 rakamı olan 1263'ü hedef almış öyleki; her yere '12.63' yazarak motive olmuş sonra birde bakmış ki,  birinci olduğunda scoreboard'da  12.63 yazıyor. Görünce çok şaşırmış.. "Kendime inanıyordum, ama derecemin 12.63 olması beni çok şaşırtmıştı" diyor.

 Olimpiyatlar öncesinde de Nike'ın bir projesi için gittiği Dubai'de kendisine tahsis edilen aracın plakasının sonu da 1259'muş.  "12.59 hedefi de oradan çıktmış. Şu anda her yere 12.59 yazdığını söylemeye gerek yoktur sanırım....

Hedefleri gerçekleştirmede hani her işletme kitabında yazan belirgin, ölçülebilir,ulaşılabilir, makul mantıklı ve zaman kısıtlı olma durumunun hepsi bu örnekte var.  Nevin Yanıt'a önümüzdeki hafta bol şans diliyorum.... Koş Nevin Koş....